reede, 22. märts 2013

BosWash

Esimese Põhja-Ameerika külastuse lõpetas linnamaraton Boston-Philadelpihia-Washington-New York. BosWash is a name coined by futurist Herman Kahn in a 1967 essay describing a theoretical United States megalopolis extending from the metropolitan area of Boston to that of Washington, D.C.

 Boston Tea Party
 Hei, poisid, kas olete valmis?
Siis lükkame korraga.
Hudson-i jõe suudmest lükkame lahti
selle kuulsa Manhattan-i

Ühe tiiru nii ümber selle Ilma
nõndaviisi peab tegema.
Ja siis kasvõi teise ilma
ühes Wall steetiga


 I walked the avenue till my legs felt like stone
I heard the voices of friends vanished and gone
At night I could hear the blood in my veins
Black and whispering as the rain
On the streets of philadelphia

 Siin Ameerika Hääl, Washington!
Voice of America (VOA) provides a wide range of programming for broadcast on radio and TV and the Internet outside of the U.S. in 46 languages

Kommentaare ei ole: